06/09

Jaha, så var älgjakten här. T har nu åkt för att vara borta i en veckas tid. Jag åker iofs ned på fredag och vi ska dansa tillsammans på dansmaran i helgen, så det blir inte så fasligt lång väntan. Dock behöver jag honom mycket nuförtiden då gråtattackerna vart många (Stackars sambo!) Uh, jag kan knappt skriva ordet. Graviditetshormoner (suck).. PMS är lindrigt tjejer! Mycket lindrigt.

Till veckan är schemat minst lika fullt som förra veckan så tiden kommer säkert gå fort. Ikväll tänkte jag svänga förbi Johanna en kortis, imorgon kommer Helena och hjälper mig med tapetsering och så ska jag luncha med Ida. Måndag eller tisdag är det tjockisfika no2 och den dagen det inte blir tänkte jag försöka hinna med att träffa Helen, Magdalena och Linda från mitt förra jobb. Onsdag blir det ev uppvärmning till maran ute vid finalen i Baggböle. Torsdag anländer Linnea och på fredag bär det av söderöver. Nu ska jag städa upp här, klä om och ge mig iväg på jakt efter tapeter.. :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Finalen i Baggböle? Den var ju i onsdags...

2008-09-06 @ 15:46:53
Postat av: annelie

å fy!! jag som under hela min senaste pms-period har beklagat mig inför albin och sagt att graviditetshormoner bara inte KAN vara värre än det här, för då skulle ingen orka! rent vidrigt och gråt och tandagnisslan minst en gång om dagen. nåväl. jag vill ändå ha en bebis. eller flera, fast helst inte på samma gång, men de får gärna börja droppa in snart. eller ut. men för albin är det där med familj ett tag bort. synd. för jag längtar ihjäl mig snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback