07/09

Pust! Morgon igen! Förkylningen går inte över. Blir knäpp av att känna mig så hängig, men värst är det ändå kvällstid och nattetid. Det är typ fjärde natten jag inte sovit ordentligt nu. Utöver förkylningen så har städniga toabesök blivit vardag (om det nu kan vara vardag på natten?), dessutom har jag nu fallit in i en ny period av nattlig svält.. för det är mer svält än lite hunger. Jag bara måste upp och äta! Drömmarna blir fler och fler, och är rörigare än någonsin. Dessutom planerar jag vid vaket tillstånd allt som nu ska hinnas med i lägenheten innan T kommer hem igen.

Men nu är det iaf morgon ..
.. och idag ska jag införskaffa lite mer saker till tapetseringen. Den är uppskjuten till torsdag då min syster också är förkyld och jag vart lite väl optimistisk om hur fort och smidigt det borde gå ;) Torsdag blir bra. Då hinner jag fixa om och planera färdigt hur jag ska ha det och var jag ska göra av de saker som nu finns därinne. Och förhoppningsvis krya på mig tillräckligt. Är nog lämpligare med lite vila än massa bök, faktiskt.

Fick ett mms av min mamma och pappa. De befinner sig i Grekland! MMS:et löd 'Färdiggrillade och leveransklara för Sverige' Ikväll ska jag hämta dem på flyget. Måttligt avis jag kommer vara då! Hanna kommer också tillbaka från Stockholm och Daniel ska skjutsas till bussen.. Värsta familjetaxin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback