10/09

Snart är det fredag och då åker jag ned till Övik. Jag ser fram emot maran, trots att kroppen troligtvis kommer kämpa emot från första dans. Börjar ha väldigt ont i fogarna nu och med mitt jobb blir det ju inte bättre. Ska ringa läkaren imorgon och höra vad han säger. Jag börjar känna att jag inte kan sträva emot sjukskrivning bara för att.. det är nog dax att lyssna på kroppen nu. På fredag får jag också träffa T igen och äntligen sparkas med någon i sängen igen. Det är tråkigt med så mycket plats!

Ikväll kommer Magdalena hit. Det ska bli trevligt att få ses, det hinner gå så långt mellan gångerna. Om min rygg pallar ska vi gå på en kortare promenad annars får tvn underhålla. Imorgon kommer Helena och hjälper mig med tapetseringen. Det ska bli så kul att få det blivande barnrummet omgjort! (Så tacksam för din tid och hjälp!) Är så mycket jag tänkt ta kort på och lägga ut i bloggen, men kameran är också på älgjakt så det får ni hålla till godo med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback