12/09

Sitter här i sista stund. Har precis fejat över i lägenheten och sätter nu i mig lite mat! Idag var jag på vårdcentralen och fick 50% sjukskrivning i drygt två veckor. Det kändes nästan lönlöst, visst kan man ju hoppas att det ska bli bättre under dessa veckor.. men jobbet blir knappast lättare och kroppen inte mindre. Hursom, kroppen ska nog må bra av detta de veckor de handlar om. Sen får man väl hålla ut och hoppas på havandeskapspenningen.

Efter detta hämtade jag upp Linnea som befinner sig i stan (Flytta hit!). Vi lunchade på Frasses. Varför bryta gamla vanor? ;) Jag pinade sedan mig själv i provhytter och fick en ordentlig klippning gjord. Känns bra! Mycket bra faktiskt. Inte alltid man går nöjd från frisören, men denna gång ska jag minnas namnet på henne.

Nu ska jag se till att få på mig kläder till kvällen och packa för två nätter i Bredbyn. Ska bli kul att åka på maran, trots att jag antagligen kommer dansa lite. Det är som en tradition som infunnit sig och så måste man ju passa på innan lillan kommer. Barnrummet blev färdigtapetserat igår :) Tusen tack Helena för hjälpen! Blev ett helt nytt rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lite så! Det går bra att hämta sängen när det passar er!

Kram H

2008-09-15 @ 21:19:33
Postat av: sursocka

Nej det hoppas jag verkligen inte! :-) Jag ser ju hellre att ni kommer på fika än 27 stycken. Jag känner mig så barnslig över att jag blir stressad över att det tillkommer fler på tråden hela tiden men jag antar att det är för att man är så glad över att man kommer så bra överens och att man kan ju faktiskt inte klicka med alla :-) Ses ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback