18/09

Idag är ingen bra dag. Katterna ska ut. Det här gååår inte! Har länge övervägt att ge bort dem men i sista stund kan jag inte så det har aldrig blivit av. Men det börjar bli ohållbart nu när Kisse börjat inse att hon snart möter konkurrens. Jag ska försöka hitta ett nytt hem åt henne, sen får vi se om Kompis får vara kvar. SÅ, om nån vänlig själ vill? Eller vet nån?

Hursomhelst ska jag trösta mig själv med att hitta en jacka jag kan ha. Ingenting går ju längre åt runt kulan så det är väl dax att införskaffa en ny inför kylan som väntar. För övrigt är det underbart med sjukskrivningen, men kropp behöver den verkligen. Hoppas nu bara få tag i samma ryggläkare som ifjol, för primärvården avskyr jag. Som sagt, Idag är ingen bra dag.

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Mysig blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback