20/09

Har man inte saker att göra, så får man se till att skaffa sig.

Så, idag har jag..
- Sorterat barnkläder i storlekar och insett att bebisen varken äger byxor, sockar, eller tjockare kläder.
- Fixat upp gardinfästen och gardiner i barnrummet.
- Spacklat hål i köket för att förbereda tapetsering (blir dock ingen tapetsering då kroppen säger nej)
- Borrat, skruvat, pluggat och äntligen fått upp Tommys älghorn i vardagsrummet.
- Dammsugat.

Nu ska jag ut med min nya bärplockare som jag köpte igår. Tänkte hitta mig lite lingon. Ikväll åker jag till Brån för att umgås och imorgon eventuellt för att hälsa på mormor och morfar. Nånstans här emellan tänkte jag också se till att baka för fikat på tisdag. Rastlös? Hm.. JA! ;)

Planerar också för att övertala Tommy att åka på Ikea nästa helg. Wish me luck! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback