24/09

I vår familj är det cirkus nästan jämt. Ikväll följdes jag, Hanna, mamma och bror på Sporthusets nypremiär och det var en upplevelse från början till slut. Kunde jag beskriva i ord allt som hände hade jag gärna delat med mig, men jag ska bespara er.. ;) Alla utom jag hittade fina saker och det mesta kostade skjortan.. Jag själv passade på tidigare under dagen och fyndade några fina små klädesplagg till bebisen.. tag 3 betala för 2. Ekonomiskt och bra. Hittade även ett par byxor och en tröja som täcker min nu svällda kropp. Och än mer svullen blev det efter en efterlängtad pizza till middag.

Läste i Annikas blogg att Synoptik tog 40:- för en synundersökning i veckan så jag ska ringa och hoppas att de mot förmodan har en tid imorgon em. Imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka och efter det ska jag fortsätta bråka med alla man kan bråka med om läkartider, remisser osv. Att det kan få vara så besvärligt! På fredag väntar nytt besök hos BM och efter det åker vi mot Sundsvall. Blir hotellvistelse också, så nu ser jag väldigt mycket fram emot helgen :)

Idag är det för övrigt 99 dagar (av 280) kvar till beräknad födelse.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjävklart, nu ska vi köpa biljetter :) Känns underbart skönt att känna att jag har råd. Jag längtar så förbaska mycket till Umeå, vore så kul att bo nära dig när bebisen anländer, och vem vet kanske jag slår slag i saken :) Kramar gummsi

Postat av: sursocka

Ha så kul i Sundsvall och lämna lite bebbesaker tills jag ska dit om ungefär tre veckor :) Kanske vi ska styra upp en träff i veckan kanske innan onsdagen så kan vi ju spåna på detaljer ang pappakalaset innan själva fikat på onsdag. Evelina kanske också är sugen. Vad tror du? Isf kan vi ju ha spaltat upp det pch s presenterar vi det för de andra på onsdag. Det vore väl smidigast?

2008-09-25 @ 16:35:08
URL: http://sursocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback