27/09

Nu är vi hemkomna från Sundsvall. Det blev två rätt intensiva dagar och för tillfället känner jag mig rätt trött. Tur att dygnet är slut så det är tillåtet att krypa ned nu.. Jag hade besök hos barnmorskan innan avfärd i fredags, sen rullade vi söderut strax efter 11. Lunchstopp i Övik och väl framme i Sundsvall sen så dumpade vi Hanna på busstationen innan vi sökte reda på vårt hotell. Checkade in och vandrade sedan runt i stan innan en vi fick en kanonmiddag på restaurang. Idag har vi gått på Ikea och Birsta centrum och spritt pengar om oss. Hotellnatten bjöd på spänning då vi strax efter 03 inatt vaknade av brandalarm och hotellet fick utrymmas. Någon hade roat sig med att trycka på knappen så efter en stunds yrvaket tillstånd i regn fick vi återvända till sängs! Trevligt har vi haft men det är skönt att få en dag hemma imorgon innan helgen är över.

Kommentarer
Postat av: sursocka

Jag är helt övertygad om att de är dina kompisar ändå... och om inte så har vi ju den där marschen att se fram emot. :) Sedan har ju jag inte fått något på paper än... och det är ju det som man måste se för att riktigt tro på det... men än så länge är jag glad. SES snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback